درود.
چند هفته پیش برای انجام کاری به تالار هنر یزد رفتم، متوجه شدم چند نفر از یک گروه فیلم سازی سرگرم گرفتن عکس از بچه های تئاتری و غیر تئاتری هستند.
پس کمی پرس و جو دریافتم که آن چند نفر از گروه کارگردانی
تازه ترین کار استاد "بهمن فرمان آرا" هستند:
یک سریال!!
اما نه برای تلویزیون، بلکه برای "شبکه ی خانگی"!سریالی به نام "داسـتــــان جــــاویـــــــد" بر اساس رُمانی با همین نام، از شادروان "اسماعــیــل فصیـــح"
رُمانی که به سرگذشت تلخ یک نوجــوان یـــــزدی زرتشــتــــی بنام "جاویـــد" می پردازد که برای یافتن پدرش از یزد راهی تهران می شود و ...
این سریال قرار است خرداد ماه در تهران کلید بخورد، و داستان فیلم نیز از هنگام رسید "جاوید" به تهران آغاز می شود...
گروه کارگردانی در پی یافتن نوجوانی برای بازی در نقش "جاوید" بودند که من یکی از دانش آموزان دبیرستان بنام "علی اسلامی" را به آنها معرفی کردم که البته در تست نخستین نسبتا راضی کنده بود.
بی صبرانه چشم براه ساخته شدن این سریال و در پی آن تماشای آن هستم؛ امیدوارم هنگام ساخت سریال مشکلی برای استاد " فرمان آرا" پیش نیاید.
کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 2:33