یک بازیگر در کار خودش باید دارای جهان بینی باشد

خرید بک لینک
پیوند گفت وگویی که خبرنگار روزنامه همشهری یزد، چندی پیش با من انجام داد و روز 3 خرداد 96 به چاپ رسید

http://ostani.hamshahrilinks.org/Ostan/Iran/Yazd/Contents/%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86%D8%9B-%D8%AD%D8%A7%D8%B5%D9%84-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D9%8A%D8%A7%D8%AA%D8%B1

موفقترین نمایشهایی که در آنها حضور داشتید کدام است؟

نمی دانم تعریف شما از نمایش موفق چیست ولی میتوانم در این مورد از نمایشهای «تنهایی دریا» در سال 74 و حضور در جشنواره تئاتر دفاع مقدس، «آهو، دختر شهر آفتاب» در سال 75 و حضور در جشنواره تئاتر فجر، «مردابنشین ها» در سال 76، «بازی سلطان و سیاه» در سال 79 و حضور در جشنواره منطقهای سمنان، «نمایش خیابانیِ فراری» در سال 80 و حضور در جشنواره تئاتر فجر، «انکار» در سال 83 و شرکت در جشنواره تئاتر دانشجویی، نمایش «دیوانه، من هوراشیو هستم!» در سال 83، «اژدهاک» در سال 84، نمایش عاشورایی «سیرابترین عطشان» در سال 88، «بازگشت افتخارآمیزمردان جنگی» در سال 91، «ما به هم دروغ نمیگیم» در سال 93 و شرکت در جشنواره منطقه ای مشهد، یاد کنم.

نوشته شده توسط خورشید در 18:44 | لینک ثابت •
کشکول...

ما را در سایت کشکول دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 21:27

صفحه بندی