اجرا پس از 10 سال

خرید بک لینک
آیین پایانی "جشنواره تئاتر فجر استانی یزد"، فرصتی به من داد تا پس از نزدیک به 10 سال، دوباره اجرای یک برنامه را بعهده بگیرم!
و این بار در کنار دوست خوبم "سید حسین پیغمبری"
این اجرا من را به یاد سال هایی انداخت که نخستین اجراها را در کنار هم تجربه می کردیم:

سال های 73 و 74 که مجری برنامه هایی برای آموزش و پرورش بودیم!


بگذریم... نمی دانم اجرای برنامه 27 دی ماه تا چه اندازه خوشایند و مورد پسند دوستان تئاتری و سایر حاضرین در "تالار فرهنگ" بوده،
بویژه این که بخش اصلی این برنامه قدردانی و تجلیل از "علی اصغر دشتی" کارگردان تئاتر "متاستاز" بود که پس از 20 سال با اجرای یک نمایش به یزد آمده بود!

در یکی از عکس های این یادداشت، او را در کنار پیغمبری(سمت چپ کادر) می بینید؛ سمت دیگر کادر نیز "صادق نصیری" عزیز دیده می شود.
"دشتی" از نخستین دانش آموخنگان هنرستان سینمایی نمایشی یزد در سال های نخستین دهه ی 70 بشمار می رود!

بگذریم... در اجرای برنامه پایانی جشنواره تئاتر فجر استانی یزد، همه ی کوشش من و حسین این بود تا جایی که می توانیم از رسمی و خشک و خسته بودن برنامه کم کنیم؛ البته بدون آن که برنامه "لوث و لوس" شود!

امیدوارم همین گونه شده باشد و اگر نشده، از همه دوستانی که این یادداشت را می خوانند و آن اجرا را دیده اند، به سهم خود پوزش می خواهم و می گویم: ببخشید.

کشکول...

ما را در سایت کشکول دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 2:33

صفحه بندی